ΑΔΑ: ΨΙ7Ο469Η3Π-6ΝΠ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ                                                  Ανάρτητεο στο site OAKA

ΤΜΗΜΑ: Προμηθειών                                                            Ανάρτητεο στο Διαδίκτυοο ΚΗΜΔΗΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: Παπαγιαννίδου Κων/να                                   Μαρούσι, 20 Ιουλίου2020 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Ν. Καστόρας                                                        Αριθμ.Πρωτ.: 318/16145.

ΤΗΛ : 210-6834569                                                                 20PROC007053471

ΠΡΟΣ: Όλους τους ενδιαφερόμενους                                     20PROC006941414

 

 

ΘΕΜΑ : Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος υποβολής οικονομικών για την Ετήσια Συντηρηση του Συστήματος SCADA,  σύμφωνα με την με αρ. 318/16145 εισήγηση του τμήματος H-M Εγκαταστάσεων. ( ημερομηνία υποβολης εως 03.08.2020)

Το Ολυμπιακό Κέντρο Αθηνών «Σπύρος Λούης» επιθυμεί  την επιλογή αναδόχου για την Ετήσια Συντηρηση του Συστήματος SCADA, του ΟΑΚΑ, σύμφωνα με τις παρακάτω Τεχνικές Απαιτήσεις:

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ SCADA

  1. Σκοπός

Η παρούσα σύμβαση αφορά την συντήρηση του συστήματος SCADA για τον έλεγχο του δικτύου Μέσης Τάσης του Ο.Α.Κ.Α.

Πιο συγκεκριμένα περιλαμβάνει αναλυτικά τα παρακάτω:

1.1           Απομακρυσμένη Υποστήριξη

1.2           Έκτακτη Τεχνική Υποστήριξη με επί τόπου επίσκεψη

1.3           Προγραμματισμένη συντήρησης του συστήματος.

1.4.          Γενικές παρατηρήσεις στις εργασίες συντήρησης.

 

1.1  Απομακρυσμένη Υποστήριξη

Περιγραφή

Αφορά την απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη από εξειδικευμένους τεχνικούς του αναδόχου μέσω σύνδεσης Internet (Remote Diagnosis System) ή/και τηλεφωνικά. Παρέχεται εντός εργασίμων ημερών και ωρών και περιλαμβάνει:

– Υποστήριξη σε διάγνωση σφαλμάτων, ανίχνευση και αποκατάσταση ανωμαλιών λειτουργίας.

– Τεχνική πληροφόρηση και διευκρινήσεις

Επιτυγχάνεται με σύνδεση του Συστήματος SCADA στο δίκτυο τεχνικής υποστήριξης του αναδόχου, μέσω κατάλληλης υποδομής ασφαλούς σύνδεσης και του αναγκαίου εξοπλισμού (συμπεριλαμβανομένης των αδειών χρήσης για το λογισμικό σύνδεσης που είναι απαραίτητο για την  σύνδεση αυτή). Με τον τρόπο αυτό, θα είναι δυνατή η παροχή απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης μέσω ασφαλούς σύνδεσης στο Internet, από εξειδικευμένους τεχνικούς. Η σύνδεση θα επιτυγχάνεται μόνο με πρωτοβουλία του Ο.Α.Κ.Α., το οποίο πρέπει να έχει και τον πλήρη έλεγχο καθ’ όλη τη διάρκεια της σύνδεσης αυτής.

Στο πάγιο τίμημα περιλαμβάνονται είκοσι (20) ώρες απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης.

Οι επιπλέον τυχόν απαιτούμενες ώρες είτε για τηλεφωνική υποστήριξη είτε για την υποστήριξη μέσω σύνδεσης RDS θα χρεώνονται βάσει τιμοκαταλόγου ‘’ΧΡΕΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ–ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥ ΤΕΧΝΙΤΗ-ΕΡΓΟΔΗΓΟΥ’’ με έκπτωση επι των τιμών σε ποσοστό 10%.

 

Χρόνος απόκρισης

Ο χρόνος απόκρισης θα είναι το αργότερο μέχρι την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα από κλήση σε εργάσιμες ημέρες και ώρες.

 

1.2. Έκτακτη Τεχνική Υποστήριξη με επί τόπου επίσκεψη

 Περιγραφή

Παρουσία τεχνικού του αναδόχου επί τόπου στις εγκαταστάσεις του Ο.Α.Κ.Α. για παροχή τεχνικής υποστήριξης για το Σύστημα SCADA,  με σκοπό την επί τόπου διακρίβωση βλάβης και την , υπό προϋποθέσεις, επίλυσή της. Η υπηρεσία αυτή παρέχεται για την περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επίλυση του προβλήματος μέσω των υπηρεσιών της Απομακρυσμένης Υποστήριξης (βλ. παρ. 1.1) εντός εύλογου χρόνου.

Στο πάγιο τίμημα περιλαμβάνονται σαράντα (40) ώρες επί τόπου επίσκεψης.

Το κόστος για επί πλέον  τυχόν απαιτούμενες ώρες είτε για τηλεφωνική υποστήριξη είτε για την υποστήριξη μέσω σύνδεσης RDS θα χρεώνονται βάσει τιμοκαταλόγου ‘’ΧΡΕΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ–ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥ ΤΕΧΝΙΤΗ-ΕΡΓΟΔΗΓΟΥ’’ με έκπτωση επί των τιμών σε ποσοστό 15% (η έκπτωση θα αφορά μόνο στις τιμές των εργασιών (δεν ισχύει για τις υπόλοιπες χρεώσεις).

 

Χρόνος απόκρισης

Ο χρόνος απόκρισης θα είναι το αργότερο εντός 2 εργασίμων ημερών κατόπιν έγγραφου αιτήματος.

 

1.3. Προγραμματισμένη συντήρησης του συστήματος.

Περιγραφή

Οι Υπηρεσίες Προγραμματισμένης Συντήρησης του συστήματος SCADA αφορούν εργασίες όπως οι παρακάτω:

  • Έλεγχος Εξοπλισμού Hardware (Σταθμοί Εργασίας, Ρελέ προστασίας, Επικοινωνίες).
  • Οπτικός έλεγχος των Σταθμών Εργασίας, και του εξοπλισμού δικτύων επικοινωνίας του Συστήματος.
  • Οπτικός έλεγχος των Ρελέ προστασίας τύπου REF.
  • Έλεγχος των περιβαλλοντικών συνθηκών λειτουργίας.
  • Έλεγχος λειτουργίας του Συστήματος.
  • Έλεγχος λειτουργίας των επικοινωνιών.
  • Έλεγχος λειτουργίας Εξοπλισμού ΙΤ. Έλεγχος σκληρών δίσκων και υπολογιστών.
  • Έλεγχος λειτουργίας του SCADA και της επικοινωνίας του με τους Ηλεκτρονόμους
  • Προστασίας των Υ/Σ
  • Τροποποίηση ή/και επεκτάσεις λογισμικού.
  • Εκπαίδευση

Χρόνος πραγματοποίησης επισκέψεων.

Οι υπηρεσίες θα πραγματοποιούνται σε χρόνο που είναι από κοινού συμφωνημένος, τουλάχιστον δύο (2) εβδομάδες πριν την επιθυμητή ημερομηνία της επίσκεψης .

Στο πάγιο τίμημα περιλαμβάνονται 4 επισκέψεις (1ο , 4ο, 7ο, 10ο μήνα της ετήσιας περιόδου συντήρησης).

 

1.4. Γενικές παρατηρήσεις στις εργασίες συντήρησης.

  • Οι τηλεφωνικές υπηρεσίες παρέχονται αποκλειστικά μαζί με την υπηρεσία τηλε-υποστήριξης RDS. Ο πελάτης πρέπει να διαθέτει ADSL σύνδεση.
  • Ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης για την τηλεφωνική υποστήριξη είναι μισή (1/2 ) ώρα και στη συνέχεια χρεώνεται ανά ένα τέταρτο (1/4) της ώρας.
  • Ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης (για την περίπτωση της τηλε-υποστήριξης μέσω RDS) είναι μία (1) ώρα και, στην συνέχεια χρεώνεται ανά μισή (1/2) ώρα.
  • Στο τίμημα περιλαμβάνεται και η εγκατάσταση του λογισμικού για την απόμακρη σύνδεση και οι δοκιμές επικοινωνίας.
  • Όσον αφορά την επιδιόρθωση βλαβών , εφόσον αυτό είναι εφικτό, θα γίνεται άμεσα, σε διαφορετική περίπτωση είτε θα διερευνάται το πρόβλημα και θα επιλύεται σε επόμενη επίσκεψη, είτε θα υπάρχει περαιτέρω προσφορά για την επίλυσή του.
  • Δεν περιλαμβάνεται η επισκευή του hardware αλλά ο εντοπισμός τυχόν βλάβης. Αν υπάρχει βλάβη στο hardware τότε η επισκευή ή αντικατάσταση του με νέο θα αποτελεί αντικείμενο προσφοράς.
  • Ο χρόνος μετακίνησης και η απόσταση για εργασίες επί τόπου των εγκαταστάσεων χρεώνονται και θεωρούνται ίσα προς μισή ώρα (30’) και 10χλμ ανά κατεύθυνση αντίστοιχα.
  • Η τεχνική υποστήριξη αφορά αποκλειστικά το Σύστημα Αυτοματισμού της ΑΒΒ ενδεικτικά:
  • Έλεγχος Εξοπλισμού Hardware (Σταθμοί Εργασίας Ρελέ προστασίας, Επικοινωνίες).
  • Οπτικός έλεγχος των Σταθμών Εργασίας και του εξοπλισμού δικτύων επικοινωνίας του Συστήματος.
  • Οπτικός έλεγχος των Ρελέ προστασίας τύπου REF.
  • Έλεγχος των περιβαλλοντικών συνθηκών λειτουργίας.
  • Έλεγχος  λειτουργίας του Συστήματος.
  • Έλεγχος λειτουργίας των επικοινωνιών.
  • Έλεγχος λειτουργίας Εξοπλισμού ΙΤ. Έλεγχος σκληρών δίσκων.
  • Έλεγχος λειτουργίας του SCADA και της επικοινωνίας του με τους Ηλεκτρονόμους Προστασίας των Υ/Σ.
  • Δεν περιλαμβάνεται η επισκευή του hard Αν υπάρχει βλάβη στο hardware, τότε η επισκευή ή αντικατάσταση του με νέο θα αποτελεί αντικείμενο προσφοράς.

 

     Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν τις τεχνικο-οικονομικές τους προσφορές σε κλειστό φάκελο στο Τμήμα Προμηθειών έως την 03/08/2020 ωρα 14:30. Το άνοιγμα των προσφορών θα γίνει στο Τμήμα Προμηθειών την 04/08/2020 ημέρα Τρίτη  και ώρα 10:00. Στις οικονομικές  προσφορές πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός εισήγησης 318/16145.

 

 

 

Η ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΙΔΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ